2015. december 26., szombat

Problémát megoldani tudni kell



Amióta elkezdtem  MGTOW tanokat vegyíteni a saját elveimmel, azóta előfordul egy-egy holtpont, amikor bizonyos élethelyzetekben, szituációkban tanácstalanná válok. Mivel nem igazán találok kifejezetten Mgtow tanácsadó oldalt, ezért kénytelen voltam saját magamnak rögtönözni bizonyos megoldásokat.

Példaként: van egy swag-yolo stílusú ismerősöm(23), akivel napi szinten találkozok, munkahelyünk közelsége miatt. Kifejezetten jól kijövünk egymással, mindketten elfogadjuk egymás felfogását, életmódját. Szóval ismeretségünk kezdetekor szóbajött a csajozás téma. Amint tisztáztam neki röviden a helyzetem, azonnal az unnofficial kerítő emberemmé lépett elő, természetesen akaratom ellenére. Még aznap 3-4 kellemetlen helyzetbe hozott egy szórakozóhelyen(Erről később beszélek még), amire nem voltam felkészülve. Egyszerűen nem tudtam lereagálni az adott helyzeteket, amik elég gyorsan következtek be egymás után. Ez igazán kínos szituációkat eredményezett. Majd az este azzal végződött, hogy egyszerűen eljöttem, ott hagyva a srácot. Későbbi utalásokra való tekintettel, nevezzük Krisztiánnak(fake név).

Itt akadt egy problémám, amit mielőbb meg kellett oldanom. A továbbiakban beszéltem Krisztiánnal, hogy ez nincs ínyemre ez a "kibaszunk a másikkal" felfogás és ne uszítson rám golddigger ribancokat, csak azért mert nekem "segíteni" akar. (Lol) Krisz megértette és ezt a típusú szivatást abbahagyta.

Meg kell érteni és el kell fogadni a kívülállók álláspontját és meg kell próbálni őket jobb belátásra téríteni. Amennyiben ez nem sikerül, akkor nem kell haverkodni, barátkozni a kék embertársunkkal.
Több alkalommal is elő fog fordulni, hogy a Mgtow életfelfogást választóknak improvizálni kell ahhoz, hogy kezelni tudjanak egy adott szitációt. A lényeg az, hogy higgadtan és hideg fejjel kezeljünk minden problémát!





Mgtow lét, Mgtow lélek,
Mgtow leszek, amíg élek!



1 megjegyzés:

  1. Meglehetősen türelmes voltál. Nekem is volt hasonló ismerősöm.

    Volt.

    VálaszTörlés